KOPEČNÝ, Petr, Ilona BYTEŠNÍKOVÁ, Karel ČERVENKA, Lenka DOLEŽALOVÁ, Ilona FIALOVÁ, Radka HORÁKOVÁ, Barbora CHLEBORADOVÁ, Petr KACHLÍK, Jana MAGEROVÁ, Ivana MÁROVÁ, Dagmar OPATŘILOVÁ, Petra RÖDEROVÁ, Evžen ŘEHULKA, Věra VOJTOVÁ a Dana ZÁMEČNÍKOVÁ. Reflexe speciálních vzdělávacích potřeb v edukačním procesu. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2018, 150 s. ISBN 978-80-210-9206-8. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@book{1496476, author = {Kopečný, Petr and Bytešníková, Ilona and Červenka, Karel and Doležalová, Lenka and Fialová, Ilona and Horáková, Radka and Chleboradová, Barbora and Kachlík, Petr and Magerová, Jana and Márová, Ivana and Opatřilová, Dagmar and Röderová, Petra and Řehulka, Evžen and Vojtová, Věra and Zámečníková, Dana}, address = {Brno}, edition = {1. vydání}, keywords = {special needs; inclusion; pupil; education; sources; support; intervention; communication}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-9206-8}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Reflexe speciálních vzdělávacích potřeb v edukačním procesu}, year = {2018} }
TY - BOOK ID - 1496476 AU - Kopečný, Petr - Bytešníková, Ilona - Červenka, Karel - Doležalová, Lenka - Fialová, Ilona - Horáková, Radka - Chleboradová, Barbora - Kachlík, Petr - Magerová, Jana - Márová, Ivana - Opatřilová, Dagmar - Röderová, Petra - Řehulka, Evžen - Vojtová, Věra - Zámečníková, Dana PY - 2018 TI - Reflexe speciálních vzdělávacích potřeb v edukačním procesu VL - Neuveden PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021092068 KW - special needs KW - inclusion KW - pupil KW - education KW - sources KW - support KW - intervention KW - communication N2 - Monografie zpracovává problematiku speciálních vzdělávacích potřeb v současné edukační realitě. V jednotlivých kapitolách jsou představeny charakteristiky obtíží spojených s různými formami speciálních potřeb, z nichž vyplývají bariéry a zdroje úspěšného průběhu vzdělávání. Publikace nahlíží na žáka komplexně a jeho potřeby reflektuje v kontextu širokého spektra činitelů, kteří mohou vstupovat do kvality vzdělávacího procesu. Kniha se snaží tyto činitele identifikovat a na jejich základě blíže specifikovat možnosti podpory a intervenční přístup k žákovi. Teoretické části jsou provázány s dílčími výsledky výzkumných šetření, které podporují nezbytnost uceleného pohledu na žáka inkluzivní i speciální školy. ER -
KOPEČNÝ, Petr, Ilona BYTEŠNÍKOVÁ, Karel ČERVENKA, Lenka DOLEŽALOVÁ, Ilona FIALOVÁ, Radka HORÁKOVÁ, Barbora CHLEBORADOVÁ, Petr KACHLÍK, Jana MAGEROVÁ, Ivana MÁROVÁ, Dagmar OPATŘILOVÁ, Petra RÖDEROVÁ, Evžen ŘEHULKA, Věra VOJTOVÁ a Dana ZÁMEČNÍKOVÁ. \textit{Reflexe speciálních vzdělávacích potřeb v edukačním procesu}. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2018, 150 s. ISBN~978-80-210-9206-8.
|