2018
Student perception of active learning methods in a political science course
FUJDIAK, InaZákladní údaje
Originální název
Student perception of active learning methods in a political science course
Autoři
FUJDIAK, Ina (276 Německo, garant, domácí)
Vydání
London, Early career academics' reflections on learning to teach in Central Europe, od s. 60-69, 10 s. 2018
Nakladatel
SEDA
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele
Velká Británie a Severní Irsko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
elektronická verze "online"
Kód RIV
RIV/00216224:14230/18:00106263
Organizační jednotka
Fakulta sociálních studií
ISBN
978-1-902435-63-3
Klíčová slova anglicky
active learning; content analysis; group work; motivation; role play; security studies; teaching large groups
Štítky
Změněno: 14. 11. 2019 12:19, Mgr. Blanka Farkašová
Anotace
V originále
The paper reports on a teaching innovation based on active learning methods and analyses learning outcomes and student perceptions. Based on minute papers, student feedback and classroom observations, well-planned active learning methods, especially student to student interaction, were found to improve student understanding.
Návaznosti
MUNI/A/0850/2017, interní kód MU |
|