a 2018

Koncepce terénní výuky pro 1. a 2. stupeň ZŠ

MÍSAŘOVÁ, Darina, Tereza ČEŠKOVÁ, Radek DURNA, Hana SVOBODOVÁ, Eduard HOFMANN et. al.

Základní údaje

Originální název

Koncepce terénní výuky pro 1. a 2. stupeň ZŠ

Název česky

Koncepce terénní výuky pro 1. a 2. stupeň ZŠ

Název anglicky

Outdoor Education Concept for Elementary School

Autoři

MÍSAŘOVÁ, Darina (203 Česká republika, garant, domácí), Tereza ČEŠKOVÁ (203 Česká republika, domácí), Radek DURNA (203 Česká republika, domácí), Hana SVOBODOVÁ (203 Česká republika, domácí) a Eduard HOFMANN (203 Česká republika, domácí)

Vydání

17. kongres SGS a 24. zjazd ČGS, 2018, 2018

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Konferenční abstrakt

Obor

50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Stát vydavatele

Slovensko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/18:00101764

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-223-4576-7

Klíčová slova česky

terénní výuka; koncepce; zeměpis

Klíčová slova anglicky

outdoor education; conception; geography
Změněno: 19. 3. 2019 14:58, Dana Nesnídalová

Anotace

V originále

Cílem příspěvku je představit návrh optimálního, tj. uceleného a provázaného systému terénní výuky pro základní školy. Představen byl návrh konkrétního postupu při koncipování systému terénní výuky a ukázka zařazení terénní výuky dle jednotlivých témat a učiva základní školy. Příspěvek prezentuje dílčí závěry vzniklé v rámci realizace projektu základního výzkumu GAČR 16-00695S a řešení aplikovaného výzkumu TACR TJ01000127.

Anglicky

The aim of the paper is to present a proposal for an optimal, integrated and interrelated system of field education for elementary schools. It presented a proposal for a concrete procedure in the design of a system of field education and a demonstration of the inclusion of field lessons according to individual subjects and subjects of elementary schools. The paper presents partial conclusions from the implementation of basic research project GAČR 16-00695S and application of applied research TACR TJ01000127.

Návaznosti

GA16-00695S, projekt VaV
Název: Terénní výuka jako silná výuková strategie
Investor: Grantová agentura ČR, Terénní výuka jako silná výuková strategie
TJ01000127, projekt VaV
Název: Systém terénní výuky pro základní školy
Investor: Technologická agentura ČR, Systém terénní výuky pro základní školy