Students with specific needs in classroom and effective teacher's approach
SEDLÁKOVÁ, Markéta a Břetislav SVOZIL. Students with specific needs in classroom and effective teacher's approach. 2018. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Students with specific needs in classroom and effective teacher's approach |
Název česky | Student se specifickými potřebami ve výuce ve třídě je efektivní přístup učitele |
Název anglicky | Students with specific needs in classroom and effective teacher's approach |
Autoři | SEDLÁKOVÁ, Markéta (203 Česká republika, garant, domácí) a Břetislav SVOZIL (203 Česká republika, domácí). |
Vydání | 2018. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | ukrajinština |
Typ výsledku | Uspořádání workshopu |
Obor | 50302 Education, special |
Stát vydavatele | Ukrajina |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Kód RIV | RIV/00216224:14410/18:00106555 |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
Klíčová slova česky | inkluze; asistent pedagoga; podpůrné opatření; legislativa; speciálně pedagogická centra |
Klíčová slova anglicky | inclusion; teaching assistant; support measures; legislation; special pedagogical centers |
Příznaky | Mezinárodní význam |
Změnil | Změnila: Mgr. et Mgr. Markéta Košatková, Ph.D., učo 252937. Změněno: 25. 3. 2019 20:36. |
Anotace |
---|
The workshop focused on sharing good practice with inclusion in the Czech Republic. The aim was to support the local school system and inclusive processes in education. |
Anotace česky |
---|
Workshop byl zaměřen na sdílení dobré praxe s inkluzí v České republice. Cílem bylo podpořit místní školství a inkluzivní procesy ve vzdělávání. |
Anotace anglicky |
---|
The workshop focused on sharing good practice with inclusion in the Czech Republic. The aim was to support the local school system and inclusive processes in education. |
Návaznosti | |
---|---|
MUNI/A/1042/2017, interní kód MU | Název: Sociálně pedagogický aspekt ve výzkumu (Akronym: VyZsocpeD) |
Investor: Masarykova univerzita, Sociálně pedagogický aspekt ve výzkumu, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty |
VytisknoutZobrazeno: 20. 9. 2024 00:56