2018
Inkluzivní didaktika v praxi základní školy se zřetelem na specifika žáků s lehkým mentálním postižením
BARTOŇOVÁ, Miroslava a Marie VÍTKOVÁZákladní údaje
Originální název
Inkluzivní didaktika v praxi základní školy se zřetelem na specifika žáků s lehkým mentálním postižením
Název anglicky
Inclusive didactics in elementary schools practice with regards to specifics of students with mild intellectual disability
Autoři
Vydání
1. vydání. Brno, 165 s. 2018
Nakladatel
Munipress
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Odborná kniha
Obor
50302 Education, special
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-9189-4
Klíčová slova česky
inkluzivní didaktika; základní škola; žáci se speciálními vzdělávacími potřebami; žáci s lehkým mentálním postižením; společné vyučování
Klíčová slova anglicky
inclusive education; elementary school; pupils with special educational needs; pupils with mild intellectual disability; common education
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 13. 3. 2019 12:37, Dana Nesnídalová
V originále
Cílem odborné publikace je hlouběji se věnovat problematice inkluzivního vzdělávání, inkluzivnímu vyučování a inkluzivní didaktice, a to se zaměřením na specifika žáků s mentálním postižením v inkluzivním prostředí školy. Publikací reagujeme na uvedené četné výzkumy realizované na toto téma u nás a v zahraničí, na zjištění ČŠI týkající se současného stavu implementace inkluzívního vzdělávání u nás a na cíle stanovené Akčním plánem inkluzivního vzdělávání na období let 2019-2020.
Anglicky
The aim of the publication is the deeper focus on issues of inclusive education and inclusive didactics, with an emphasis on the specifics of pupils with intellectual disability in the inclusive school environment. Within the text, we reflect to the numerous researches carried out in this field in the Czech Republic and abroad, furthermore to the findings of the CSI on the current state of implementation of inclusive education in our country and the objectives set out in the Action Plan for Inclusive Education for the period 2019-2020.
Návaznosti
MUNI/A/1183/2016, interní kód MU |
|