2018
Koncepce terénní výuky pro 1. a 2. stupeň ZŠ
MÍSAŘOVÁ, Darina, Tereza ČEŠKOVÁ, Radek DURNA, Hana SVOBODOVÁ, Eduard HOFMANN et. al.Základní údaje
Originální název
Koncepce terénní výuky pro 1. a 2. stupeň ZŠ
Název česky
Koncepce terénní výuky pro 1. a 2. stupeň ZŠ
Název anglicky
Outdoor Education Concept for Elementary School
Vydání
17. kongres SGS a 24. zjazd ČGS, 2018, 2018
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele
Slovensko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
terénní výuka; koncepce; zeměpis
Klíčová slova anglicky
outdoor education; conception; geography
Změněno: 19. 3. 2019 14:57, Dana Nesnídalová
V originále
Cílem příspěvku je představit návrh optimálního, tj. uceleného a provázaného systému terénní výuky pro základní školy. Představen byl návrh konkrétního postupu při koncipování systému terénní výuky a ukázka zařazení terénní výuky dle jednotlivých témat a učiva základní školy. Příspěvek prezentuje dílčí závěry vzniklé v rámci realizace projektu základního výzkumu GAČR 16-00695S a řešení aplikovaného výzkumu TACR TJ01000127.
Anglicky
The aim of the paper is to present a proposal for an optimal, integrated and interrelated system of field education for elementary schools. It presented a proposal for a concrete procedure in the design of a system of field education and a demonstration of the inclusion of field lessons according to individual subjects and subjects of elementary schools. The paper presents partial conclusions from the implementation of basic research project GAČR 16-00695S and application of applied research TACR TJ01000127.
Návaznosti
GA16-00695S, projekt VaV |
| ||
TJ01000127, projekt VaV |
|