2018
Musica viva in schola XXVI.
HALA, PetrZákladní údaje
Originální název
Musica viva in schola XXVI.
Název česky
Musica viva in schola XXVI.
Název anglicky
Musica viva in schola XXVI.
Autoři
HALA, Petr (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
1., elektronické vyd. Brno, 169 s. 2018
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Editorství tematického sborníku, editorství monotematického čísla odborného časopisu
Obor
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Kód RIV
RIV/00216224:14410/18:00106715
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-9213-6
Klíčová slova česky
hudební výchova; výzkum; poslech; digitální technologie; konference
Klíčová slova anglicky
music education; research; listening; digital technologies; conference
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 28. 3. 2019 13:42, Dana Nesnídalová
V originále
Součástí sborníku je 17 referátů z hudebně pedagogické konference Musica viva in schola XXIX. s názvem „Hudební výchova ve světle výzkumu“. Tři autoři působí v zahraničí, zbylých čtrnáct v tuzemsku. V rámci konference byly prezentovány výsledky rozsáhlých empirických hudebně sociologických výzkumů realizovaných v posledních letech Katedrou hudební výchovy PdF MU, dále zazněly referáty úzce spjaté se vstupem moderních technologií do procesu výuky hudební výchovy a příspěvky, které se zabývají problematikou nových metod, koncepcí a standardů hudební výchovy.
Anglicky
Part of the anthology is the 17 papers from the musical-pedagogical conference Musica viva in schola XXIX. with the name „Hudební výchova ve světle výzkumu“. Three authors work abroad, the remaining fourteen in our country. In the framework of the conference were presented the results of musical empirical sociological research conducted in recent years by the Department of Music of the Masaryk University, the papers that are closely related to the entry of modern technologies into the process of teaching/learning the music in education and other contributions were also be given to the issue of new methods, concepts and standards of music education.
Návaznosti
MUNI/A/1068/2017, interní kód MU |
|