KALOVÁ, Simona. L1 Interference Related Errors in Advanced Czech Students of English. In PROCEEDINGS OF THE 11TH INNOVATION IN LANGUAGE LEARNING INTERNATIONAL CONFERENCE. Bologna: Filodiritto Publisher, 2018, s. 364-368. ISBN 978-88-85813-21-2.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název L1 Interference Related Errors in Advanced Czech Students of English
Název česky Chyby způsobené vlivem mateřského jazyka u pokročilých českých studentů angličtiny
Autoři KALOVÁ, Simona (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Bologna, PROCEEDINGS OF THE 11TH INNOVATION IN LANGUAGE LEARNING INTERNATIONAL CONFERENCE, od s. 364-368, 5 s. 2018.
Nakladatel Filodiritto Publisher
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Itálie
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/18:00109373
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-88-85813-21-2
ISSN 2420-9619
UT WoS 000471904400088
Klíčová slova česky přesnost; žákovský jazyk; chyby způsobené interferencí L1; fosilizace; test posouzení gramatické správnosti; míra jistoty odpovidání
Klíčová slova anglicky accuracy; learner language; L1 interference related errors; fossilization; grammaticality judgement test; certainty-based marking
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 24. 1. 2020 09:08.
Anotace
This paper gives an account of a focused intervention carried out to examine how the accuracy of advanced learners´ language can be affected. In this study, three groups, pilot, experimental and control, of advanced Czech university students majoring in English were tested for accuracy. All students took a grammaticality judgement test (GJ), and a Certainty-based marking evaluation (CBM). The pilot and experimental groups then attended in a blended course aimed at the most problematic areas caused by L1 interference. All groups took a post-test, the results were compared and analysed, and the efficiency of the intervention evaluated. Despite a number of limitations, the low number of participants in particular, the preliminary results show an increase in accuracy in all groups. This paper presents an analysis of GJ and CBM testing.
Anotace česky
Tento text je shrnutím výsledků cílené intervence a jejího vlivu na přesnost žákovského jazyka u pokročilých studentů angličtiny. V rámci této studie byla testována přesnost u tří skupin pokročilých studentů oborové angličtiny, pilotní, experimentální a kontrolní. Všichni studenti se podrobili testu posouzení gramatické správnosti (GJ) a testu vyjadřování míry jistoty odpovědí (CBM). Pilotní a experimentální skupina se poté zúčastnila intervence v podobě kurzu, kombinujícího přímou a e-learningovou výuku. Kurz byl zaměřen na nejvíce problematické oblasti ovlivněné působením mateřského jazyka. Všechny skupiny byly poté znovu testovány, výsledky testování byly porovnány a analyzovány, a byl posouzen vliv intervence. V tomto článku je představena analýza testování GJ a CBM.
Návaznosti
MUNI/A/0881/2017, interní kód MUNázev: Aktev VII. (Akronym: Aktev VII.)
Investor: Masarykova univerzita, Aktev VII., DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 31. 7. 2024 08:30