HOLEŠINSKÁ, Andrea a Markéta NOVOTNÁ. 9. mezinárodní kolokvium o cestovním ruchu. 2018.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název 9. mezinárodní kolokvium o cestovním ruchu
Název česky 9. mezinárodní kolokvium o cestovním ruchu
Název anglicky 9th International Colloquium on Tourism
Autoři HOLEŠINSKÁ, Andrea (203 Česká republika, garant, domácí) a Markéta NOVOTNÁ (203 Česká republika, domácí).
Vydání 2018.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Uspořádání konference
Obor 50204 Business and management
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14560/18:00109932
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
Klíčová slova česky produkt cestovního ruchu; regionáln produkt cestovního ruchu; marketing cestovního ruchu
Klíčová slova anglicky tourism product; regional tourism product; tourism marketing
Změnil Změnila: Ing. Bc. Andrea Holešinská, Ph.D., učo 21026. Změněno: 15. 6. 2019 14:26.
Anotace
9. mezinárodní kolokvium o cestovním ruchu se zaměřuje na aktuální problémy v oblasti cestovního ruchu, jež se dotýkají produktu cestovního ruchu, respektive produktového manuálu, regionálních produktů cestovního ruchu a marketingu cestovního ruchu.
Anotace anglicky
9th International Tourism Colloquium reflects the current issues in tourism (tourism product, regional tourism product and tourism marketing).
VytisknoutZobrazeno: 18. 7. 2024 08:18