HOLEŠINSKÁ, Andrea. Workshop - Strategický rozvoj destinací. 2019.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Workshop - Strategický rozvoj destinací
Název česky Workshop - Strategický rozvoj destinací
Název anglicky Workshop - Strategic developement of destinations
Autoři HOLEŠINSKÁ, Andrea (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 2019.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Uspořádání workshopu
Obor 50204 Business and management
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14560/19:00109933
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
Klíčová slova česky destinace; strategie DMO; portfólio turistických produků; experti z praxe
Klíčová slova anglicky destination; strategy for DMO; portfolio of tourism products; experts
Změnil Změnila: Mgr. Daniela Marcollová, učo 111148. Změněno: 2. 12. 2019 09:01.
Anotace
Workshop nabízí vzájemný transfer vědomostí a zkušenosti vedoucí k inovačním strategiím rozvoje destinace pomocí konkurenceschopných produktů cestovního ruchu. Výstupem bude portfolio nových produktů cestovního ruchu a náměty témat pro výzkumné projekty vycházející z potřeb praxe. Přínosem pro zapojené partnery je kromě prohloubení stávající spolupráce s akademickou sférou (již byla realizována spolupráce v rámci specifikovaného výzkumu MUNI/A/1101/2017), také nové možnosti praktické realizace strategického rozvoje destinace v podobě portfolia inovačních produktů cestovního ruchu, které mohou být aplikovány na národní úrovni agenturou CzechTourism a na regionální úrovni destinačními společnostmi sdruženými v Asociaci organizací cestovního ruchu. Akce bude přínosná i pro studenty, kteří získají praktické zkušenosti od zapojených partnerů.
Anotace anglicky
The workshop offers mutual transfer of knowledge and experience leading to innovative destination development strategies using competitive tourism products. The output will be a portfolio of new tourism products and topics for research projects based on practice needs. In addition to deepening the existing cooperation with the academic sector (cooperation has already been realized within the framework of the specified research MUNI / A / 1101/2017), new opportunities for the practical realization of the strategic development of the destination in the form of a portfolio of innovative tourism products, which can be applied at the national level by CzechTourism and at regional level by destination companies associated in the Association of Tourism Organizations. The event will also benefit students who gain practical experience from the partners involved.
Návaznosti
CZ.02.2.69/0.0/0.0/16_014/0000632, interní kód MU
(Kód CEP: EF16_014/0000632)
Název: Rozvoj komercializace výsledků VaV Masarykovy univerzity
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Rozvoj komercializace výsledků VaV Masarykovy univerzity, PO 2 Rozvoj vysokých škol a lidských zdrojů pro výzkum a vývoj
EF16_014/0000632, projekt VaVNázev: Rozvoj komercializace výsledků VaV Masarykovy univerzity
VytisknoutZobrazeno: 19. 4. 2024 16:06