2019
Ošetřovatelské postupy založené na důkazech
POKORNÁ, Andrea, Alena KOMÍNKOVÁ, Andrea MENŠÍKOVÁ a Marta ŠENKYŘÍKOVÁZákladní údaje
Originální název
Ošetřovatelské postupy založené na důkazech
Název česky
Ošetřovatelské postupy založené na důkazech
Název anglicky
Nursing procedures based on evidence
Vydání
2., dopl. a přeprac. vyd. Brno, 2019
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích)
Obor
30307 Nursing
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
ISBN
978-80-210-9297-6
Štítky
Změněno: 8. 7. 2019 09:11, Mgr. Radka Vyskočilová
V originále
Publikace poskytuje souhrnné a přehledné informace z oblasti uspokojování základních biologických potřeb. Prezentuje ošetřovatelské intervence založené na důkazech, s jejichž pomocí je uspokojování potřeb umožněno také ve vztahu k holistickému přístupu. Předkládané informace jsou podloženy důkazy (evidence), které jsou východisky nejnovějších dostupných výsledků výzkumů, ověřují platnost intervencí a podporují jejich využití v klinické praxi. Učební text je určen studentům nelékařských zdravotnických oborů (nejen všeobecným sestrám), ale i studentům všeobecného lékařství. S výhodou jej mohou využít také zdravotničtí pracovníci, kteří již aktivně vykonávají svou profesi v klinické praxi a zejména mentoři klinické praxe.
Anglicky
The publication provides comprehensive and clear information on the satisfaction of basic biological needs. It presents the nursing interventions based on evidence; thanks to which the needs can be satisfied in relation to a holistic approach. The information presented is based on evidence from the latest available research outcomes; the evidence verifies the validity of interventions and supports their use in clinical practice. The textbook is designed for students of paramedical health professions (not only general nurses) and students of general medicine. It may serve as well health care workers who are already actively performing their profession in clinical practice and mentors’ in clinical practice in particular.