Detailed Information on Publication Record
2019
Evidence in School Psychology : What counts?
ARNOLD, Chris, Mojča JURIŠEVIČ, Bohumíra LAZAROVÁ and José Antonio LEÓNBasic information
Original name
Evidence in School Psychology : What counts?
Name in Czech
Doklady ve školní psychologii : Co se počítá?
Authors
ARNOLD, Chris (826 United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland), Mojča JURIŠEVIČ (705 Slovenia), Bohumíra LAZAROVÁ (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution) and José Antonio LEÓN (724 Spain)
Edition
European Congress of Psychology, 2-5 July 2019, Moscow, Russia, 2019
Other information
Language
English
Type of outcome
Requested lectures
Field of Study
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Country of publisher
Russian Federation
Confidentiality degree
is not subject to a state or trade secret
References:
RIV identification code
RIV/00216224:14210/19:00110109
Organization unit
Faculty of Arts
Keywords (in Czech)
školní psychologie; doklady; praxe; výzkum
Keywords in English
school psychology; evidences; practice; research
Tags
Tags
International impact, Reviewed
Changed: 24/3/2020 09:14, doc. Mgr. Martin Sedláček, Ph.D.
V originále
Invited symposium consisted of the topics: use of the evidences in the school psychologists practice, a study on reading competence in adults with intellectual and developmental disability and preventative approach to reducing dropout rates – collecting the evidence.
In Czech
Zvané symposium obsahující tři diskusní témata: výzkum o využívání dokladů v praxi školních psychologů, data z výzkumu o čtenářských kompetencích u jedniců s mentálním deficitem a doklady o preventivních přístupech zaměřených na snížení předčasných odchodů ze studia.
Links
MUNI/A/1357/2018, interní kód MU |
|