ARNOLD, Chris, Mojča JURIŠEVIČ, Bohumíra LAZAROVÁ a José Antonio LEÓN. Evidence in School Psychology : What counts? In European Congress of Psychology, 2-5 July 2019, Moscow, Russia. 2019.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Evidence in School Psychology : What counts?
Název česky Doklady ve školní psychologii : Co se počítá?
Autoři ARNOLD, Chris (826 Velká Británie a Severní Irsko), Mojča JURIŠEVIČ (705 Slovinsko), Bohumíra LAZAROVÁ (203 Česká republika, garant, domácí) a José Antonio LEÓN (724 Španělsko).
Vydání European Congress of Psychology, 2-5 July 2019, Moscow, Russia, 2019.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Vyžádané přednášky
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Rusko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14210/19:00110109
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova česky školní psychologie; doklady; praxe; výzkum
Klíčová slova anglicky school psychology; evidences; practice; research
Štítky rivok
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: doc. Mgr. Martin Sedláček, Ph.D., učo 23221. Změněno: 24. 3. 2020 09:14.
Anotace
Invited symposium consisted of the topics: use of the evidences in the school psychologists practice, a study on reading competence in adults with intellectual and developmental disability and preventative approach to reducing dropout rates – collecting the evidence.
Anotace česky
Zvané symposium obsahující tři diskusní témata: výzkum o využívání dokladů v praxi školních psychologů, data z výzkumu o čtenářských kompetencích u jedniců s mentálním deficitem a doklady o preventivních přístupech zaměřených na snížení předčasných odchodů ze studia.
Návaznosti
MUNI/A/1357/2018, interní kód MUNázev: Výzkum procesů učení: od formálního vzdělávání k informálnímu učení:
Investor: Masarykova univerzita, Výzkum procesů učení: od formálního vzdělávání k informálnímu učení:, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 21. 4. 2024 17:14