C 2019

Specifika školní zralosti u dětí s tělesným postižením a možnosti speciálně pedagogické diagnostiky

BARTOŇOVÁ, Miroslava, Dagmar OPATŘILOVÁ a Marie VÍTKOVÁ

Základní údaje

Originální název

Specifika školní zralosti u dětí s tělesným postižením a možnosti speciálně pedagogické diagnostiky

Název česky

Specifika školní zralosti u dětí s tělesným postižením a možnosti speciálně pedagogické diagnostiky

Název anglicky

Specifics of school maturity in children with physical disabilities and possibilities of educational support

Vydání

první. Praha, Školní zralost a dítě s SVP: vzdělávání a diagnostika, od s. 61-128, 68 s. Školní zralost 4, 2019

Nakladatel

Nakladatelství Dr. Josef Raabe s.r.o., Praha 2019

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50302 Education, special

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-7496-421-3

Klíčová slova česky

školní zralost; dítě s tělesným postižením; speciálně pedagogická diagnostika; podpora

Klíčová slova anglicky

school readiness; disabled child; special pedagogical diagnostics;support
Změněno: 26. 3. 2020 16:28, doc. PhDr. Mgr. Dagmar Opatřilová, Ph.D.

Anotace

V originále

Cílem kapitoly je popsat specifika diagnostiky a školní zralosti u dětí s tělesným postižením. Součástí kapitoly je i návrh podpory.

Anglicky

The aim of the chapter is to describe the specifics of diagnostics and school maturity in children with physical disabilities.Part of the chapter is also a proposal for support.