2019
Specifika školní zralosti u dětí s tělesným postižením a možnosti speciálně pedagogické diagnostiky
BARTOŇOVÁ, Miroslava, Dagmar OPATŘILOVÁ a Marie VÍTKOVÁZákladní údaje
Originální název
Specifika školní zralosti u dětí s tělesným postižením a možnosti speciálně pedagogické diagnostiky
Název česky
Specifika školní zralosti u dětí s tělesným postižením a možnosti speciálně pedagogické diagnostiky
Název anglicky
Specifics of school maturity in children with physical disabilities and possibilities of educational support
Vydání
první. Praha, Školní zralost a dítě s SVP: vzdělávání a diagnostika, od s. 61-128, 68 s. Školní zralost 4, 2019
Nakladatel
Nakladatelství Dr. Josef Raabe s.r.o., Praha 2019
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50302 Education, special
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-7496-421-3
Klíčová slova česky
školní zralost; dítě s tělesným postižením; speciálně pedagogická diagnostika; podpora
Klíčová slova anglicky
school readiness; disabled child; special pedagogical diagnostics;support
Změněno: 26. 3. 2020 16:28, doc. PhDr. Mgr. Dagmar Opatřilová, Ph.D.
V originále
Cílem kapitoly je popsat specifika diagnostiky a školní zralosti u dětí s tělesným postižením. Součástí kapitoly je i návrh podpory.
Anglicky
The aim of the chapter is to describe the specifics of diagnostics and school maturity in children with physical disabilities.Part of the chapter is also a proposal for support.