KLAPALOVÁ, Alena. Customer product returns – feedback and knowledge management. Measuring Business Excellence. 2019, roč. 23, č. 2, s. 149-164. ISSN 1368-3047. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1108/MBE-11-2018-0099.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Customer product returns – feedback and knowledge management
Autoři KLAPALOVÁ, Alena (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Measuring Business Excellence, 2019, 1368-3047.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50204 Business and management
Stát vydavatele Velká Británie a Severní Irsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14560/19:00107552
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
Doi http://dx.doi.org/10.1108/MBE-11-2018-0099
UT WoS 000485928900005
Klíčová slova anglicky product returns; feedback; knowledge management; soft systems methodology; case study
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Daniela Marcollová, učo 111148. Změněno: 8. 4. 2020 11:25.
Anotace
The purpose of this paper is to provide a multidimensional understanding of the management of feedback from customer product returns and the management practices that lead to the occurrence of product returns in the context of knowledge management. The characteristics of product returns indicate that to manage them requires specific knowledge management, as the nature of their management is rather complex.
Návaznosti
GA16-16260S, projekt VaVNázev: Přístup managementu k redukci zpětných toků ve vazbě na spokojenost zákazníků a neustálé zlepšování
Investor: Grantová agentura ČR, Přístup managementu k redukci zpětných toků ve vazbě na spokojenost zákazníků a neustálé zlepšování
VytisknoutZobrazeno: 9. 5. 2024 19:47