ČERNÝ, Michal. Jak umělá inteligence usnadňuje učení? Metodický portál RVP. Praha: NUV, 2019. ISSN 1802-4785.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Jak umělá inteligence usnadňuje učení?
Název anglicky How does artificial intelligence facilitate learning?
Autoři ČERNÝ, Michal.
Vydání Metodický portál RVP, Praha, NUV, 2019, 1802-4785.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova česky umělá inteligence; PowerPoint; učení; Codecademy; Grammarly; Angličtina napříč předměty
Klíčová slova anglicky Artificial Intelligence; PowerPoint; learning; Codecademy; Grammarly; English across subjects
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Pavlína Mazáčová, Ph.D., učo 6795. Změněno: 28. 1. 2020 14:31.
Anotace
Příspěvek se věnuje tomu, jak nyní (a v blízké budoucnosti) může umělá inteligence měnit edukační procesy a pomoci s učením se. Zaměříme se jak na praktické příklady, tak na to, jaký vliv to může mít na vnímání učitelské profesní identity. Příspěvek byl oceněn v rámci portálu cenou "Tým RVP doporučuje".
Anotace anglicky
The paper deals with how now (and in the near future) artificial intelligence can change educational processes and help with learning. We will focus on both practical examples and how this may have an impact on the perception of teacher professional identity. The contribution was awarded within the portal with the award "The RVP team recommends".
Návaznosti
MUNI/A/1282/2018, interní kód MUNázev: Design Thinking Action Lab 2019: virtuální realita, sociální inovace a digital humanities
Investor: Masarykova univerzita, Design Thinking Action Lab 2019: virtuální realita, sociální inovace a digital humanities, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 29. 8. 2024 16:35