D 2019

Measuring Difficulty of Introductory Programming Tasks

EFFENBERGER, Tomáš, Jaroslav ČECHÁK a Radek PELÁNEK

Základní údaje

Originální název

Measuring Difficulty of Introductory Programming Tasks

Autoři

EFFENBERGER, Tomáš (203 Česká republika, garant, domácí), Jaroslav ČECHÁK (203 Česká republika, domácí) a Radek PELÁNEK (203 Česká republika, domácí)

Vydání

New York, Proceedings of the Sixth (2019) ACM Conference on Learning @ Scale (L@S '19), od s. „28:1“-„28:4“, 4 s. 2019

Nakladatel

ACM

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

10201 Computer sciences, information science, bioinformatics

Stát vydavatele

Spojené státy

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

elektronická verze "online"

Kód RIV

RIV/00216224:14330/19:00110491

Organizační jednotka

Fakulta informatiky

ISBN

978-1-4503-6804-9

UT WoS

000507611000028

Klíčová slova anglicky

problem difficulty; problem complexity; data collection bias; introductory programming; intelligent tutoring system

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 10. 6. 2022 23:18, RNDr. Pavel Šmerk, Ph.D.

Anotace

V originále

Quantification of the difficulty of problem solving tasks has many applications in the development of adaptive learning systems, e.g., task sequencing, student modeling, and insight for content authors. There are, however, many potential conceptualizations and measures of problem difficulty and the computation of difficulty measures is influenced by biases in data collection. In this work, we explore difficulty measures for introductory programming tasks. The results provide insight into non-trivial behavior of even simple difficulty measures.

Návaznosti

MUNI/A/1018/2018, interní kód MU
Název: Rozsáhlé výpočetní systémy: modely, aplikace a verifikace VIII.
Investor: Masarykova univerzita, Rozsáhlé výpočetní systémy: modely, aplikace a verifikace VIII., DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty