D 2019

Towards Adaptive Hour of Code

EFFENBERGER, Tomáš

Základní údaje

Originální název

Towards Adaptive Hour of Code

Autoři

EFFENBERGER, Tomáš (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

Cham, International Conference on Artificial Intelligence in Education, od s. 339-343, 5 s. 2019

Nakladatel

Springer

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

10200 1.2 Computer and information sciences

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

elektronická verze "online"

Impakt faktor

Impact factor: 0.402 v roce 2005

Kód RIV

RIV/00216224:14330/19:00110497

Organizační jednotka

Fakulta informatiky

ISBN

978-3-030-23206-1

ISSN

UT WoS

000495603500062

Klíčová slova anglicky

introductory programming; adaptive learning; student modeling; intelligent tutoring systems

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 3. 5. 2020 12:49, RNDr. Pavel Šmerk, Ph.D.

Anotace

V originále

Hour of Code activities became a de facto standard for the first encounter with programming, reaching millions of children every year. These activities are typically not personalized and offer the same sequence of tasks to everybody, which leads to too slow pace for some students, while too fast for others. We aim to improve upon the current state of the art in teaching introductory programming by providing insight into how adaptive learning techniques can make the Hour of Code activities more efficient and engaging.

Návaznosti

MUNI/A/1018/2018, interní kód MU
Název: Rozsáhlé výpočetní systémy: modely, aplikace a verifikace VIII.
Investor: Masarykova univerzita, Rozsáhlé výpočetní systémy: modely, aplikace a verifikace VIII., DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty