LUKÁŠOVÁ, Růžena a Daria KUCHAROVA. Criteria of Satisfaction with Universities from the Perspective of Czech Students: A Qualitative Research Study. Acta Universitatis Agriculturae at Silviculturae Mendelianae Brunensis. 2019, roč. 67, č. 4, s. 1049-1060. ISSN 1211-8516. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.11118/actaun201906741049.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Criteria of Satisfaction with Universities from the Perspective of Czech Students: A Qualitative Research Study
Název česky Kritéria spokojenosti s vysokými školami z pohledu českých studentů: kvalitativní výzkumná studie
Autoři LUKÁŠOVÁ, Růžena (203 Česká republika, garant, domácí) a Daria KUCHAROVA (203 Česká republika, domácí).
Vydání Acta Universitatis Agriculturae at Silviculturae Mendelianae Brunensis, 2019, 1211-8516.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50204 Business and management
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14560/19:00110501
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
Doi http://dx.doi.org/10.11118/actaun201906741049
Klíčová slova anglicky service quality customer satisfaction higher education institutions
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Pavlína Kurková, učo 368752. Změněno: 22. 11. 2023 15:30.
Anotace
The objective of the research presented in the article was - using the qualitative research methods - to identify the criteria of satisfaction with universities from the perspective of Czech students of economy-oriented study programs. The identified categories of criteria of satisfaction and their corresponding attributes can serve as the basis for practical reflection on improving the quality of services provided by universities as well as the basis for developing a tool to measure student satisfaction.
Anotace česky
Cílem výzkumu, který je v článku prezentován, bylo s využitím kvalitativního výzkumného postupu identifikovat kritéria spokojenosti s vysokými školami z pohledu českých studentů ekonomicky zaměřených studijních programů. Identifikované kategorie kritérií spokojenosti a jim odpovídající atributy mohou posloužit jako východisko pro praktické úvahy o zlepšování kvality služeb vysokých škol i jako výchozí základ pro vývoj nástroje k měření spokojenosti studentů.
VytisknoutZobrazeno: 3. 7. 2024 17:16