Rok 1968: Zmařená očekávání a začátek „éry strachu“ pohledem učitelů základních škol
ZOUNEK, Jiří a Michal ŠIMÁNĚ. Rok 1968: Zmařená očekávání a začátek „éry strachu“ pohledem učitelů základních škol. 2018. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Rok 1968: Zmařená očekávání a začátek „éry strachu“ pohledem učitelů základních škol |
Název anglicky | 1968: Thwarted expectations and the beginning of the “era of fear” from the point of view primary school teachers |
Autoři | ZOUNEK, Jiří a Michal ŠIMÁNĚ. |
Vydání | 2018. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Vyžádané přednášky |
Obor | 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems] |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Organizační jednotka | Filozofická fakulta |
Klíčová slova česky | orální historie;soudobé dějiny;dějiny školství;socialismus;pražské jaro;1968;normalizace;škola;učitel |
Klíčová slova anglicky | oral history; contemporary history;history of education;socialism;prague spring;1968;normalization;school;teacher |
Změnil | Změnil: doc. Mgr. Jiří Zounek, Ph.D., učo 1752. Změněno: 8. 9. 2019 22:10. |
Anotace |
---|
Autoři se v příspěvku zaměřují na období druhé poloviny 60. let minulého století v Československu, přičemž se soustředí na otázky, jak prožívali události roku 1968 učitelé na základních školách a jak se vyrovnávali s přicházející normalizací školního života. |
Anotace anglicky |
---|
The paper focuses on the period of the second half of the 1960s in Czechoslovakia, focusing on the questions of how 1968 teachers at primary schools experienced and how they dealt with the coming normalization of school life. |
Návaznosti | |
---|---|
GA14-05926S, projekt VaV | Název: Každodenní život základní školy v období normalizace pohledem učitelů. Využití orální historie při studiu soudobých dějin školství |
Investor: Grantová agentura ČR, Každodenní život základní školy v období normalizace pohledem učitelů. Využití orální historie při studiu soudobých dějin školství |
VytisknoutZobrazeno: 13. 5. 2024 02:20