KAŠPAROVÁ, Irena, Kateřina ČANIGOVÁ a Barbora KUBOVÁ. Třídílná metodika pro mateřské školy. 1. vyd. Praha: Asociace Montessori ČR, 2021, 256 s. ISBN 978-80-907774-0-8.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Třídílná metodika pro mateřské školy
Autoři KAŠPAROVÁ, Irena, Kateřina ČANIGOVÁ a Barbora KUBOVÁ.
Vydání 1. vyd. Praha, 256 s. 2021.
Nakladatel Asociace Montessori ČR
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Odborná kniha
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Organizační jednotka Fakulta sociálních studií
ISBN 978-80-907774-0-8
Klíčová slova česky inkluze; integrace;metodika;nové vzdělávací metody;pracovní listy;antropologie vzdělávání
Klíčová slova anglicky inclusion;integration;working papers; anthropology of education; individualization
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Blanka Farkašová, učo 97333. Změněno: 7. 3. 2022 12:26.
Anotace
Metodika pro mateřské školy, pokrývající tři úrovně: a) individualizaci vzdělávání b) inkluzi a exkluzi ve vzdělávání c) nové vzdělávací metody. Text obnáší dvě části, první je věnována obecně pohledu na vzdělávání se zacílením na konkrétní řešení tématu - a to jak optikou sociální antropologie, tak optikou pedagogiky. Druhá část přináší pracovní listy a návrhy aktivit, které danou tématiku rozvíjí a podporují.
Anotace anglicky
Methods for pre-school education, covering three layers: a) individualisation of education, b) inclusion and exclusion in education c) new educational methods. The text is divided into two parts, the first one is devoted to general debates on the topic through the lens of social anthropology and pedagogy. The second part offers working papers and activity proposals, which promote the given approach to education.
VytisknoutZobrazeno: 30. 9. 2024 15:12