PIPEKOVÁ, Jarmila, Miroslava BARTOŇOVÁ, Jan VIKTORIN a Marie VÍTKOVÁ. Rozšíření školního poradenského pracoviště o pozici školního speciálního pedagoga a školního psychologa. Online Journal of Primary and Preschool Education. Ústí nad Labem: Pedagogická fakulta Univerzity Jana Evangelisty Purkyně, 2019, roč. 3, č. 1, s. 1-8. ISSN 2533-7106. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.21062/ujep/326.2019/a/2533-7106/OJPPE/2019/3/1. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{1568236, author = {Pipeková, Jarmila and Bartoňová, Miroslava and Viktorin, Jan and Vítková, Marie}, article_location = {Ústí nad Labem}, article_number = {1}, doi = {http://dx.doi.org/10.21062/ujep/326.2019/a/2533-7106/OJPPE/2019/3/1}, keywords = {primary school; pupil with special educational needs; school counseling center; school special educator; school psychologist}, language = {cze}, issn = {2533-7106}, journal = {Online Journal of Primary and Preschool Education}, title = {Rozšíření školního poradenského pracoviště o pozici školního speciálního pedagoga a školního psychologa}, url = {http://ojppe.eu/index.php/OJPPE/article/view/31/27}, volume = {3}, year = {2019} }
TY - JOUR ID - 1568236 AU - Pipeková, Jarmila - Bartoňová, Miroslava - Viktorin, Jan - Vítková, Marie PY - 2019 TI - Rozšíření školního poradenského pracoviště o pozici školního speciálního pedagoga a školního psychologa JF - Online Journal of Primary and Preschool Education VL - 3 IS - 1 SP - 1-8 EP - 1-8 PB - Pedagogická fakulta Univerzity Jana Evangelisty Purkyně SN - 25337106 KW - primary school KW - pupil with special educational needs KW - school counseling center KW - school special educator KW - school psychologist UR - http://ojppe.eu/index.php/OJPPE/article/view/31/27 L2 - http://ojppe.eu/index.php/OJPPE/article/view/31/27 N2 - Jedním z nejdůležitějších principů inkluze a inkluzivního vzdělávání je poznání, že všichni žáci mají nějaké nadání, které může být přínosem pro ostatní. Příspěvek prezentuje dílčí výsledky výzkumného šetření realizovaného v rámci projektu „Škola pro všechny: Inkluze jako cesta k efektivnímu vzdělávání všech žáků“. Projekt byl zaměřen na zvyšování otevřenosti škol v oblasti inkluze, přispěl ke zlepšování vzdělávací praxe formou zvyšování kompetencí škol v oblasti inkluzivního vzdělávání prostřednictvím metodické podpory pedagogických pracovníků při práci s heterogenní skupinou žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a rozšířením školního poradenského pracoviště o nové pozice. Klíčová aktivita 4 „Podpora školních poradenských pracovišť“ byla orientována na problematiku poradenských pracovníků ve školách. Výzkumné šetření bylo realizováno na sedmi základních školách ve třech krajích České republiky. ER -
PIPEKOVÁ, Jarmila, Miroslava BARTOŇOVÁ, Jan VIKTORIN a Marie VÍTKOVÁ. Rozšíření školního poradenského pracoviště o pozici školního speciálního pedagoga a školního psychologa. \textit{Online Journal of Primary and Preschool Education}. Ústí nad Labem: Pedagogická fakulta Univerzity Jana Evangelisty Purkyně, 2019, roč.~3, č.~1, s.~1-8. ISSN~2533-7106. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.21062/ujep/326.2019/a/2533-7106/OJPPE/2019/3/1.
|