ČERVENKA, Karel. Aby výzkum nebyl pruda: Uchopení individuálně motivačních východisek výzkumu. (Netradiční metodologický workshop). 2019.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Aby výzkum nebyl pruda: Uchopení individuálně motivačních východisek výzkumu. (Netradiční metodologický workshop)
Název česky Aby výzkum nebyl pruda: Uchopení individuálně motivačních východisek výzkumu. (Netradiční metodologický workshop)
Autoři ČERVENKA, Karel.
Vydání 2019.
Další údaje
Typ výsledku Uspořádání workshopu
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Změnil Změnil: doc. Mgr. et Mgr. Karel Červenka, Ph.D., učo 8596. Změněno: 26. 3. 2020 15:43.
Anotace
Workshop byl realizován v rámci Víkendového metodologického semináře pro studenty DSP speciální pedagogika - Zámeček pod hradem, Starý Jičín, 11. 10. – 13 .110. 2019. Výzkum se (zdaleka nejen) na doktorském studiu nezřídka zvrhne do něčeho, co ve výzkumníkovi vyvolává spíše frustraci než pocity naplnění a seberealizace. Frustrace je často brzdou výzkumu, někdy je však možné chápat ji i jako jeho motor. Workshop byl prostorem pro sdílení zkušeností mezi zúčastněnými akademiky, zkušenými výzkumníky a studenty doktorského studia speciální pedagogiky. Sdíleli zkušenosti o tom, co pro každého z nich výzkum představuje z hlediska motivace, co je pohání a co naopak chápou jako překážku ve svých výzkumných snahách. Referenčním rámcem diskuse a sdílení byla Maslowova typologie potřeb, resp. rozdílné efekty potřeb růstových a nedostatkových. Workshop byl realizován v rámci Víkendového metodologického semináře pro studenty DSP speciální pedagogika - Zámeček pod hradem, Starý Jičín, 11. 10. – 13 .10. 2019.
VytisknoutZobrazeno: 23. 5. 2024 19:11