2019
Edukační přístupy k dětem v riziku, s problémy a s poruchami v chování
KACHLÍK, Petr, Věra VOJTOVÁ, Karel ČERVENKA, Martin FIALA, Michaela FIALOVÁ et. al.Základní údaje
Originální název
Edukační přístupy k dětem v riziku, s problémy a s poruchami v chování
Název česky
Edukační přístupy k dětem v riziku, s problémy a s poruchami v chování
Název anglicky
Educational attitudes towards children at risk, children with behavioural problems and children with behavioural disorders
Autoři
KACHLÍK, Petr, Věra VOJTOVÁ, Karel ČERVENKA, Martin FIALA, Michaela FIALOVÁ, Tereza KRČMÁŘOVÁ, Viktor KRIŽO, Jiří MARTINEC, Petra SEGEŤOVÁ a Kateřina ŠTRAUSOVÁ
Vydání
1., elektronické vyd. Brno, 199 s. 2019
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Odborná kniha
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
elektronická verze "online"
Odkazy
ISBN
978-80-210-9379-9
Klíčová slova česky
etopedie; inkluzivní vzdělávání; škola; institucionální výchova; kvalita života, resilience; zvládání; děti v riziku; problémy v chování; porucha chování
Klíčová slova anglicky
special needs education of children with behavioural difficulties/disorders; inclusive education; school; residential care; quality of life; coping; behavioural difficulties; behavioural disorder
Štítky
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 31. 10. 2019 13:24, Mgr. Radka Vyskočilová
V originále
Centrálním tématem monografie jsou přístupy k edukaci dětí v riziku s problémy/s poruchami chování. Témata nálepkování, prevence i intervence vycházejí z výzkumů praxe speciální pedagogiky etopedie v českém školském prostředí od škol hlavního proudu vzdělávání až prostředí institucionální výchovy. Jednotlivé kapitoly spojuje tematická nit inkluzivních kontextů vzdělávání, prevence i intervence cílové skupiny s perspektivou kvality života v dospělosti.
Anglicky
The book is focused on educational approaches to children at-risk or with behavioural difficulties/disorders. Main topics of the book are associated to problems of the labelling process and of processes of prevention and intervention within Czech educational area (school environment and residential care facilies). Chapters bring together the topical thread of contexts of inclusive education, of processes of prevention and intervention focused to target groups (with the respect to the childrens‘ quality of life in adulthood).
Návaznosti
MUNI/A/1183/2016, interní kód MU |
|