ZOUNEK, Jiří a Michal ŠIMÁNĚ. Primary Education and Teaching Profession in Czechoslovakia between the Prague Spring and the Velvet Revolution. Online. In Moulding Democratic Citizens : Democracy and Education in Europe’s Twentieth Century, 7.-9.11.2019, Halle. 2019, [citováno 2024-04-24]
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Primary Education and Teaching Profession in Czechoslovakia between the Prague Spring and the Velvet Revolution
Název česky Základní školy a učitelská profese v Československu v období mezi pražským jarem a sametovou revolucí
Autoři ZOUNEK, Jiří (203 Česká republika, garant, domácí) a Michal ŠIMÁNĚ (203 Česká republika)
Vydání Moulding Democratic Citizens : Democracy and Education in Europe’s Twentieth Century, 7.-9.11.2019, Halle, 2019.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Vyžádané přednášky
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Německo
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14210/19:00107782
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova česky orální historie; dějiny školství; socialismus; pražské jaro; 1968; normalizace; škola; učitel; 1989
Klíčová slova anglicky oral history; history of education; socialism; prague spring; 1968; normalization; school; teacher; 1989
Štítky rivok
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnila: Mgr. Zuzana Matulíková, učo 405304. Změněno: 18. 3. 2020 17:19.
Anotace
In the lecture, the authors focuses on the history of Czechoslovak primary education and teaching profession during the normalization period in Czechoslovakia (1969-1989).
Anotace česky
V přednášce se autoři zaměřují na historii základních škol a učitelské profese v Československu v období normalizace (1969-1989).
Návaznosti
GA14-05926S, projekt VaVNázev: Každodenní život základní školy v období normalizace pohledem učitelů. Využití orální historie při studiu soudobých dějin školství
Investor: Grantová agentura ČR, Každodenní život základní školy v období normalizace pohledem učitelů. Využití orální historie při studiu soudobých dějin školství
VytisknoutZobrazeno: 24. 4. 2024 03:44