ZOUNEK, Jiří a Michal ŠIMÁNĚ. Hidden curriculum and everyday life of socialist primary schools in Czechoslovakia. In Conference hidden curriculum, University of Latvia, Riga (June 19-20, 2019). 2019.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Hidden curriculum and everyday life of socialist primary schools in Czechoslovakia
Název česky Skryté kurikulum a každodenní život socialistických základních škol v Československu
Autoři ZOUNEK, Jiří (203 Česká republika, garant, domácí) a Michal ŠIMÁNĚ (203 Česká republika).
Vydání Conference hidden curriculum, University of Latvia, Riga (June 19-20, 2019), 2019.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Vyžádané přednášky
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Lotyšsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14210/19:00107785
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova česky orální historie; skryté kurikulum; dějiny školství; socialismus; škola;učitel
Klíčová slova anglicky oral history; hidden curriculum; history of education; socialism; school; teacher
Štítky rivok
Změnil Změnil: doc. Mgr. Jiří Zounek, Ph.D., učo 1752. Změněno: 24. 3. 2020 11:54.
Anotace
The authors focus on different parts of hidden curriculum (double moral, taboo in education before and during the Prague Spring, relationships among teachers and pupils in different contexts etc.). The authors talk about historical research and how to study hidden curriculum.
Anotace česky
Autoři se zaměřují na různé části skrytého kurikula (dvojí morálka, tabu ve výuce před a během Pražského jara, vztahy mezi učiteli a žáky v různých kontextech atd.). Autoři také hovoří o historickém výzkumu a tom, jak zkoumat skryté kurikulum.
Návaznosti
GA14-05926S, projekt VaVNázev: Každodenní život základní školy v období normalizace pohledem učitelů. Využití orální historie při studiu soudobých dějin školství
Investor: Grantová agentura ČR, Každodenní život základní školy v období normalizace pohledem učitelů. Využití orální historie při studiu soudobých dějin školství
VytisknoutZobrazeno: 29. 3. 2024 01:23