SCHRATZ, Michael, Hana ČERVINKOVÁ, Gábor HALÁSZ, Milan POL a Luís TINOCA. European Doctorate in Teacher Education : Researching Policy and Practice. 1. vyd. Wroclaw: Wydawnictwo Naukowe Dolnoslaskiej Szkoly Wyzszej, 2019, 268 s. ISBN 978-83-65408-35-8.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název European Doctorate in Teacher Education : Researching Policy and Practice
Autoři SCHRATZ, Michael (40 Rakousko, garant), Hana ČERVINKOVÁ (203 Česká republika), Gábor HALÁSZ (348 Maďarsko), Milan POL (203 Česká republika, domácí) a Luís TINOCA (620 Portugalsko).
Vydání 1. vyd. Wroclaw, 268 s. 2019.
Nakladatel Wydawnictwo Naukowe Dolnoslaskiej Szkoly Wyzszej
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Editorství odborné knihy
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Polsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14210/19:00111418
Organizační jednotka Filozofická fakulta
ISBN 978-83-65408-35-8
Klíčová slova anglicky teacher education; research; doctoral dissertations
Štítky rivok
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: doc. Mgr. Martin Sedláček, Ph.D., učo 23221. Změněno: 25. 3. 2020 09:18.
Anotace
The publication informs about the framework and main results of the EDiTE project.
Návaznosti
676452, interní kód MUNázev: European Joint Doctorate in Teacher Education (Akronym: EDiTE-EJD)
Investor: Evropská unie, European Joint Doctorate in Teacher Education, MSCA Marie Skłodowska-Curie Actions (Excellent Science)
VytisknoutZobrazeno: 22. 5. 2024 07:02