2019
Introduction: On Research-based Teacher Education
JANÍK, Tomáš, Inger Marie DALEHEFTE a Stefan ZEHETMEIERZákladní údaje
Originální název
Introduction: On Research-based Teacher Education
Název česky
Úvodem: výzkumně založené učitelské vzdělávání
Autoři
JANÍK, Tomáš (203 Česká republika, garant, domácí), Inger Marie DALEHEFTE (578 Norsko) a Stefan ZEHETMEIER (40 Rakousko)
Vydání
Münster, Supporting Teachers: Improving Instruction, od s. 7-16, 10 s. 2019
Nakladatel
Waxamm
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele
Německo
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14410/19:00111693
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-3-8309-4029-6
Klíčová slova česky
učitelské vzdělávání; kvalita výuky; praxe
Klíčová slova anglicky
teacher education; instructional quality; practice
Štítky
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 14. 12. 2019 08:13, prof. PhDr. Tomáš Janík, Ph.D., M.Ed.
V originále
In this introductory chapter, we outline the context for individual chapters included in the book. Then, we introduce individual chapters by highlighting their contribution to the research-based teacher education.
Česky
V úvodní kapitole představujeme kontext pro jednotlivé kapitoly zařazené do knihy. Charakterizujeme přínos jednotlivých přístupů popsaných v knize.