C 2019

Introduction: On Research-based Teacher Education

JANÍK, Tomáš, Inger Marie DALEHEFTE a Stefan ZEHETMEIER

Základní údaje

Originální název

Introduction: On Research-based Teacher Education

Název česky

Úvodem: výzkumně založené učitelské vzdělávání

Autoři

JANÍK, Tomáš (203 Česká republika, garant, domácí), Inger Marie DALEHEFTE (578 Norsko) a Stefan ZEHETMEIER (40 Rakousko)

Vydání

Münster, Supporting Teachers: Improving Instruction, od s. 7-16, 10 s. 2019

Nakladatel

Waxamm

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Stát vydavatele

Německo

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/00216224:14410/19:00111693

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-3-8309-4029-6

Klíčová slova česky

učitelské vzdělávání; kvalita výuky; praxe

Klíčová slova anglicky

teacher education; instructional quality; practice

Štítky

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 14. 12. 2019 08:13, prof. PhDr. Tomáš Janík, Ph.D., M.Ed.

Anotace

V originále

In this introductory chapter, we outline the context for individual chapters included in the book. Then, we introduce individual chapters by highlighting their contribution to the research-based teacher education.

Česky

V úvodní kapitole představujeme kontext pro jednotlivé kapitoly zařazené do knihy. Charakterizujeme přínos jednotlivých přístupů popsaných v knize.