DOSEDLOVÁ, Jaroslava. Pohybová exprese jako nástroj inkluzivního uměleckého vzdělávání. 2019.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Pohybová exprese jako nástroj inkluzivního uměleckého vzdělávání
Název anglicky Movement expression as an instrument of inclusive art education
Autoři DOSEDLOVÁ, Jaroslava (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 2019.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Vyžádané přednášky
Obor 50102 Psychology, special ;
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14210/19:00112151
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova česky terapeutický tanec
Klíčová slova anglicky therapeutic dance
Štítky rivok
Změnil Změnila: doc. PhDr. Jaroslava Dosedlová, Dr., učo 2243. Změněno: 23. 3. 2020 14:37.
Anotace
Přednáška doplněná o zážitkově laděný seminář umožnila účastníkům blíže se seznámit s možnostmi využití tanečního pohybu v pedagogické, poradenské i psychoterapeutické praxi. Kurz rozvíjel především skupinové kruhové tance a směr primitivní exprese.
Anotace anglicky
The lecture was supplemented by an experiential workshop enabled participants to learn more about the possibilities of using dance movement in pedagogical, counseling and psychotherapeutic practice. The course developed mainly group circular dances and the psychological and artistic movement of primitive expression.
Návaznosti
CZ.02.3.62/0.0/0.0/16_037/0004022, interní kód MUNázev: Jedinečností uměleckého výrazu k inkluzivnímu uměleckému vzdělávání (Akronym: IMUZA)
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Jedinečností uměleckého výrazu k inkluzivnímu uměleckému vzdělávání, PO 3 Rovný přístup ke kvalitnímu předškolnímu, primárnímu a sekundárnímu vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 22:01