p 2019

Pohybová exprese jako nástroj inkluzivního uměleckého vzdělávání

DOSEDLOVÁ, Jaroslava

Základní údaje

Originální název

Pohybová exprese jako nástroj inkluzivního uměleckého vzdělávání

Název anglicky

Movement expression as an instrument of inclusive art education

Autoři

DOSEDLOVÁ, Jaroslava (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

2019

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Vyžádané přednášky

Obor

50102 Psychology, special ;

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14210/19:00112151

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

Klíčová slova česky

terapeutický tanec

Klíčová slova anglicky

therapeutic dance

Štítky

Změněno: 23. 3. 2020 14:37, doc. PhDr. Jaroslava Dosedlová, Dr.

Anotace

V originále

Přednáška doplněná o zážitkově laděný seminář umožnila účastníkům blíže se seznámit s možnostmi využití tanečního pohybu v pedagogické, poradenské i psychoterapeutické praxi. Kurz rozvíjel především skupinové kruhové tance a směr primitivní exprese.

Anglicky

The lecture was supplemented by an experiential workshop enabled participants to learn more about the possibilities of using dance movement in pedagogical, counseling and psychotherapeutic practice. The course developed mainly group circular dances and the psychological and artistic movement of primitive expression.

Návaznosti

CZ.02.3.62/0.0/0.0/16_037/0004022, interní kód MU
Název: Jedinečností uměleckého výrazu k inkluzivnímu uměleckému vzdělávání (Akronym: IMUZA)
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Jedinečností uměleckého výrazu k inkluzivnímu uměleckému vzdělávání, PO 3 Rovný přístup ke kvalitnímu předškolnímu, primárnímu a sekundárnímu vzdělávání