VIDOVIĆOVÁ, Lucie. Proč se prodává krém proti vráskám ve zlaté krabičce? Aneb pohled sociologa na problematiku antiageingu. In U3V - vzdělávání pro seniory; Knihovna Kala Dvořáčka Vyškov. Knihovna Karla Dvořáčka, p.o. Vyškov, 2019.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Proč se prodává krém proti vráskám ve zlaté krabičce? Aneb pohled sociologa na problematiku antiageingu.
Název česky Proč se prodává krém proti vráskám ve zlaté krabičce? Aneb pohled sociologa na problematiku antiageingu.
Název anglicky Why is the anti-wrinkle cream sold in a gold box? Or sociologist's view of anti-aging issues.
Autoři VIDOVIĆOVÁ, Lucie.
Vydání U3V - vzdělávání pro seniory; Knihovna Kala Dvořáčka Vyškov, 2019.
Nakladatel Knihovna Karla Dvořáčka, p.o. Vyškov
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Popularizační texty a aktivity
Obor 50401 Sociology
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Klíčová slova česky U3A; anit-ageing; sociology
Klíčová slova anglicky U3V; anitageing; sociology
Změnil Změnila: Mgr. Lucie Vidovićová, Ph.D., učo 11638. Změněno: 8. 1. 2020 21:48.
Anotace
Lidstvo od jakživa stárne a od jakživa se tomu snaží zabránit. Věčné hledání fontány mládí a nesmrtelnosti bylo v poslední době posíleno rozmachem nových technologií a mnohým se zdá být tento cíl už na dosah. V přednášce ale budeme diskutovat, že ze sociologického hlediska se jedná o praxe problematické a kontraproduktivní.
Anotace anglicky
Humanity has always been aging and has always tried to prevent it. The eternal search for a fountain of youth and immortality has recently been strengthened by the boom of new technologies, and many seem to be within reach. In the lecture, however, we will discuss that from a sociological point of view it is a problematic and counterproductive practice.
VytisknoutZobrazeno: 7. 5. 2024 17:16