CHOVANEC, Jan a Marta DYNEL. Creating and Sharing Public Humour across the Media, a panel at the 16th IPrA conference. 2019.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Creating and Sharing Public Humour across the Media, a panel at the 16th IPrA conference
Název česky Vytváření a sdílení humoru ve veřejných médiích
Autoři CHOVANEC, Jan (203 Česká republika, garant, domácí) a Marta DYNEL (616 Polsko).
Vydání 2019.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Uspořádání workshopu
Obor 60203 Linguistics
Stát vydavatele Hongkong
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14210/19:00112231
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova česky humor; média; sportovní diskurz; mluvený jazyk
Klíčová slova anglicky humour; media; sports discourse; spoken language
Štítky rivok
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Jana Pelclová, Ph.D., učo 39970. Změněno: 21. 2. 2020 15:26.
Anotace
This panel explores the forms and functions of humour in traditional as well as social media, being interested in how speakers, interlocutors and users design and make sense of humorous messages in public and semi-public, technology-mediated contexts. The papers will explore diverse issues in the quickly developing field of pragmatics of humour.
Anotace česky
Mezinárodní panel příspěvků na téma vytváření humoru v tradičních i sociálních médiích. Příspěvky přednesli významní odborníci v oblasti pragmatiky humoru (HK, USA, SW, UK, D, CZ, PL).
Návaznosti
MUNI/A/1396/2018, interní kód MUNázev: Researching Communication in English: Paradigms, Strategies, Developments (Akronym: RCE)
Investor: Masarykova univerzita, Researching Communication in English: Paradigms, Strategies, Developments, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 4. 10. 2024 22:57