k 2019

L’enseignant et l’analyse des besoins de ses apprenants – le cas du français de spécialité

DELALANDE, Hana

Základní údaje

Originální název

L’enseignant et l’analyse des besoins de ses apprenants – le cas du français de spécialité

Název česky

Vyučující a analýza potřeb jeho studentů - příklad odborné francouzštiny

Název anglicky

Teacher and learners' need analysis - the case of French for specific purposes

Autoři

DELALANDE, Hana (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

23 e École Doctorale Francophone des Pays de Visegrád - Entre tradition et innovation dans les Études françaises en Europe centrale, 2019

Další údaje

Jazyk

francouzština

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Obor

50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Stát vydavatele

Slovensko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/19:00112295

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

role vyučujícího; analýza potřeb; odborná francouzština

Klíčová slova anglicky

teacher's role; needs analysis; French for specific purposes
Změněno: 1. 3. 2020 12:09, Ing. Mgr. Hana Delalande

Anotace

V originále

Cette communication expose l’exemple de l’analyse des besoins des étudiants tcheques qui partent en stage en France mettant l’accent sur l’aspect interculturel et les différences franco-tcheques dans le contexte professionnel, ce qui fait partie principale de mes recherches doctorales.

Anglicky

This contribution exposes the example of needs analysis of Czech students who leave for internships in France and emphasizes intercultural aspect and French-Czech differences in a professional context, which is the main part of my doctoral research.

Návaznosti

MUNI/A/1143/2018, interní kód MU
Název: Výzkum učení a vyučování cizím jazykům (Akronym: AKTEV VIII)
Investor: Masarykova univerzita, Výzkum učení a vyučování cizím jazykům, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty