MAJCÍK, Martin. Typy učitelských reakcí na žákovskou chybu ve výukové komunikaci. In Pedagogický výzkum, školní praxe a výzvy demokracie XXVII. ročník konference České asociace pedagogických výzkumu, 2019. 2019.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Typy učitelských reakcí na žákovskou chybu ve výukové komunikaci
Autoři MAJCÍK, Martin.
Vydání Pedagogický výzkum, školní praxe a výzvy demokracie XXVII. ročník konference České asociace pedagogických výzkumu, 2019. 2019.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: Mgr. Martin Majcík, Ph.D., učo 400214. Změněno: 6. 3. 2020 20:59.
Návaznosti
GA17-03643S, projekt VaVNázev: Vztah mezi charakteristikami výukové komunikace a vzdělávacími výsledky žáků
Investor: Grantová agentura ČR, Vztah mezi charakteristikami výukové komunikace a vzdělávacími výsledky žáků
VytisknoutZobrazeno: 30. 5. 2024 09:51