Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@proceedings{1607944, author = {Pitnerová, Pavla and Tužilová, Petra}, booktitle = {Konference Inovativní přístupy k edukaci osob se speciálními potřebami}, keywords = {questionnaire survey; inclusion; quantitative research; support measures; special education; teacher; education of pupils with special educational needs}, language = {cze}, title = {Podpůrná opatření pohledem studentů učitelství}, year = {2019} }
TY - CONF ID - 1607944 AU - Pitnerová, Pavla - Tužilová, Petra PY - 2019 TI - Podpůrná opatření pohledem studentů učitelství KW - questionnaire survey KW - inclusion KW - quantitative research KW - support measures KW - special education KW - teacher KW - education of pupils with special educational needs N2 - Cílem výzkumu bylo zjistit, jak studenti středoškolského vzdělávání vnímají téma inkluze na českých školách, jaké mají povědomí o některých podpůrných opatřeních, určených pro žáky se SVP. V empirické části výzkumu byl pro získání dat od studentů magisterského studia na Filozofické fakultě Masarykovy univerzity v letech 2016–2017 použit dotazník s možností otevřených odpovědí. Tři čtvrtiny respondentů dokázaly uvést alespoň jedno podpůrné opatření; Téměř 40 % respondentů bylo schopno pojmenovat tři nebo více podpůrných opatření. Asistent (bez specifikace) byl nejčastěji hlášeným prvkem podpůrných opatření. ER -
PITNEROVÁ, Pavla a Petra TUŽILOVÁ. Podpůrná opatření pohledem studentů učitelství. In \textit{Konference Inovativní přístupy k edukaci osob se speciálními potřebami}. 2019.
|