MAZÁČOVÁ, Pavlína. Perspektivy digital humanities v edukačních strategiích knihoven a škol. In Mezinárodní konference Ruditatis antidotum Eruditio est. 2019.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Perspektivy digital humanities v edukačních strategiích knihoven a škol
Název anglicky Perspectives of Digital Humanities in Educational Strategies of Libraries and Schools
Autoři MAZÁČOVÁ, Pavlína.
Vydání Mezinárodní konference Ruditatis antidotum Eruditio est, 2019.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Vyžádané přednášky
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova česky digital humanities; vzdělávání; knihovna; formální a neformální vzdělávání; učitel; učící knihovník
Klíčová slova anglicky digital humanities; education; library; formal and non-formal education; teacher; teaching librarian
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Pavlína Mazáčová, Ph.D., učo 6795. Změněno: 23. 2. 2020 19:11.
Anotace
Příspěvek se zabývá aktuální oblastí digitalizace kulturního dědictví v perspektivě edukačních aktivit. Je zaměřen na spolupráce knihoven a škol a propojování formálního a neformálního vzdělávání při využití digitalizovaných fondů pr ovzdělávání žáků ve 21. století.
Anotace anglicky
The paper deals with the current area of digitization of cultural heritage in the perspective of educational activities. It focuses on the collaboration of libraries and schools and the linking of formal and non-formal education with the use of digitized funds for the education of pupils in the 21st century.
VytisknoutZobrazeno: 21. 7. 2024 18:23