POJSLOVÁ, Blanka. The Effect of e-Feedback on Syntactic Development in EASP Student Writing. In EUROCALL 2019 - CALL and Complexity. 2019.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název The Effect of e-Feedback on Syntactic Development in EASP Student Writing
Autoři POJSLOVÁ, Blanka (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání EUROCALL 2019 - CALL and Complexity, 2019.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Belgie
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/19:00113058
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky akademické psaní; zpětná vazba; žákovské korpusy; rozvoj psaní; syntaktická složitost
Klíčová slova anglicky EASP writing; Feedback; Learner corpus; Writing development; Syntactic complexity
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 19. 3. 2020 12:26.
Anotace
The study examines the effectiveness of asynchronous multi-draft e-feedback on syntactic development in EASP student writing using a corpus linguistic tools Synlex (Lu, 2010) and Coh-Metrix (McNamara, 2012).
Návaznosti
MUNI/A/1143/2018, interní kód MUNázev: Výzkum učení a vyučování cizím jazykům (Akronym: AKTEV VIII)
Investor: Masarykova univerzita, Výzkum učení a vyučování cizím jazykům, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 20. 8. 2024 18:14