POJSLOVÁ, Blanka. The Effect of Different Feedback Strategies on Syntactic Development in EASP Writing. In The Eighth Brno Conference on Linguistics Studies in English. 2019.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název The Effect of Different Feedback Strategies on Syntactic Development in EASP Writing
Autoři POJSLOVÁ, Blanka (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání The Eighth Brno Conference on Linguistics Studies in English, 2019.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/19:00113059
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky Akademické psaní; vrstevnická zpětná vazba; žákovský korpus; syntaktická složitost
Klíčová slova anglicky Academic writing; Peer feedback; Learner corpus; Syntactic complexity
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnila: Ing. Mgr. Blanka Pojslová, Ph.D., učo 24931. Změněno: 9. 3. 2020 20:52.
Anotace
The current study examines the effectiveness of two different modes of feedback on syntactic development in EASP student writing using a corpus linguistic tools Synlex (Lu, 2010) and examines their pedagogical implications.
Návaznosti
MUNI/A/1143/2018, interní kód MUNázev: Výzkum učení a vyučování cizím jazykům (Akronym: AKTEV VIII)
Investor: Masarykova univerzita, Výzkum učení a vyučování cizím jazykům, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 3. 7. 2024 09:54