2019
Inclusive Sports Leisure Clubs as a Means of Promotion of Psycho-Social Health
VÁLKOVÁ, Hana, Hana ŠERÁKOVÁ, Alena SKOTÁKOVÁ, Šárka MALEŇÁKOVÁ, Eva VALKOUNOVÁ et. al.Základní údaje
Originální název
Inclusive Sports Leisure Clubs as a Means of Promotion of Psycho-Social Health
Název česky
Inkluzivní pohybové kroužky jako prostředek podpory psycho-sociální stránky zdraví
Autoři
VÁLKOVÁ, Hana (203 Česká republika, garant, domácí), Hana ŠERÁKOVÁ (203 Česká republika, domácí), Alena SKOTÁKOVÁ (203 Česká republika, domácí), Šárka MALEŇÁKOVÁ (203 Česká republika) a Eva VALKOUNOVÁ (203 Česká republika)
Vydání
1. vyd. Brno, Life in Health 2019: Research and Practice, od s. 34-39, 6 s. 2019
Nakladatel
Masaryk University Press
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
elektronická verze "online"
Odkazy
Kód RIV
RIV/00216224:14410/19:00113113
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-9484-0
Klíčová slova česky
mentální zdraví; inkluze; volnočasové aktivity;žák se speciálními vzdělávacími potřebami
Klíčová slova anglicky
mental health;inclusion; leisure-time activities;pupils with special needs
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 31. 3. 2020 14:59, Mgr. Hana Šeráková, Ph.D.
V originále
The study paper presents partial results of project which aim was to introduce inclusive sports clubs into schools in Brno to promote psycho-social health of pupils. First, we analyse and describe some selected theoretical links between physical and mental health and the process of inclusion. Consequently, we analyse and present the process of organising the sports and leisure time clubs in Brno, their management, logistics and their activity content, as well as the outcomes of conducted activities. In this relation an e-learning programme for the instructors of inclusive activities is presented on which teams from the Faculty of Sports Studies and Faculty of Education have collaborated.
Česky
Studie představuje dílčí výsledky projektu, jehož cílem bylo zavést inkluzivní pohybové kroužky do škol v Brně jako podporu psychosociálního zdraví žáků. Nejprve jsou analyzovány teoretické souvislosti mezi fyzickým a duševním zdravím a procesem inkluze. Dále je představen a analyzován proces organizace volnočasových aktivit v Brně, jejich řízení, logistika a obsah, jakož i výsledky. V neposlední řadě se studie zaměřuje na představení e-learningového programu pro učitele a vedoucí inkluzivních volnočasových pohybových aktivit, který připravuje tým sestavený z odborníků z Fakulty sportovních studií a Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity.
Návaznosti
CZ.02.3.62/0.0/0.0/16_037/0004872, interní kód MU |
|