2019
Kvalita výuky přírodopisu z pohledu žáků a prezentace pozorovacího a posuzovacího nástroje vybraných komponent a charakteristik kvality výuky přírodopisu
ŠEVČÍKOVÁ, KateřinaZákladní údaje
Originální název
Kvalita výuky přírodopisu z pohledu žáků a prezentace pozorovacího a posuzovacího nástroje vybraných komponent a charakteristik kvality výuky přírodopisu
Název anglicky
Quality of natural science teaching from the viewpoint of pupils and presentation of the observation and assessment tool of selected components and quality characteristics of the teaching of natural history
Autoři
Vydání
XIV. ročník Mezinárodní vědecké konference EDUCO 2019 - Environmentální vzdělávání a udržitelný rozvoj jako nedílná součást přípravy učitelů přírodovědných, humanitních, zemědělských a příbuzných oborů - 28. - 30. 3. 2019 - Tataranská Štrba (UKF v Nitre a ČZU v Praze) SVK a ČR, 2019
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
dotazník; kvalita výuky; přírodopis; žáci
Klíčová slova anglicky
questionnaire; teaching quality; natural history; pupils
Příznaky
Mezinárodní význam
Změněno: 6. 3. 2020 07:44, Mgr. Kateřina Ševčíková
V originále
Mezinárodní konference se zúčastnili vysokoškolští učitelé a další odborníci, kteří se podílejí na vzdělávání učitelů. Tematicky byla konference zaměřena na optimalizaci přírodovědného a zemědělského vyučování, environmentální výchovu a její aplikaci v praxi, kritické myšlení - teorie a praxe vzdělávání a poradenství jako součást formálního vzdělávání.
Anglicky
The international conference was attended by university teachers and other experts involved in teacher education. Thematically, the conference focused on the optimization of science and agricultural education, environmental education and its application in practice, critical thinking - theory and practice of education and counseling as part of formal education.