ČERNÝ, Michal a Kristýna KALMÁROVÁ. Rozvoj konstruktivistického vzdělávání skrze technologie II. Metodický portál RVP.cz. Národní ústav pro vzdělávání, 2020. ISSN 1802-4785.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Rozvoj konstruktivistického vzdělávání skrze technologie II.
Název anglicky Development of Constructivist Education through Technology II.
Autoři ČERNÝ, Michal a Kristýna KALMÁROVÁ.
Vydání Metodický portál RVP.cz, Národní ústav pro vzdělávání, 2020, 1802-4785.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova česky konstruktivismus;vzdělávací technologie; občanská věda; Game based education; projektové učení; dialogicky orientovaná výuka
Klíčová slova anglicky constructivism, educational technology; civil science; Game based education; project learning; dialogue oriented teaching
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Pavlína Mazáčová, Ph.D., učo 6795. Změněno: 11. 3. 2021 13:50.
Anotace
Článek se věnuje různým možnostem využití technologií v konstruktivisticky pojatém vzdělávání. Nabízí nástroje například na seberegulované učení, práci s vlastními prekoncepty, hodnotově orientované vzdělávání atd. Cílem článku je ukázat, jakým způsobem lze jednotlivé koncepty spojit s aplikacemi, které lze implementovat do edukačního procesu.
Anotace anglicky
The article deals with various possibilities of using technologies in constructivist education. It offers tools such as self-regulated learning, working with one's own preconceptions, value-oriented education, etc. The aim of the article is to show how individual concepts can be linked to applications that can be implemented in the educational process.
VytisknoutZobrazeno: 23. 9. 2024 11:08