ČERNÝ, Michal. Slavík, J., Janík, T., Najvar, P., & Knecht, P. (2017). Transdisciplinární didaktika: o učitelském sdílení znalostí a zvyšování kvality výuky napříč obory. Pedagogická orientace. Masarykova univerzita, 2020, roč. 20, č. 3, s. 366-373. ISSN 1211-4669. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@atricle{1646856, author = {Černý, Michal}, article_number = {3}, keywords = {review; transdidactics; didactics; ontology; Heidegger}, language = {cze}, issn = {1211-4669}, journal = {Pedagogická orientace}, title = {Slavík, J., Janík, T., Najvar, P., & Knecht, P. (2017). Transdisciplinární didaktika: o učitelském sdílení znalostí a zvyšování kvality výuky napříč obory.}, url = {https://journals.muni.cz/pedor/article/view/13261/11366}, volume = {20}, year = {2020} }
TY - ID - 1646856 AU - Černý, Michal PY - 2020 TI - Slavík, J., Janík, T., Najvar, P., & Knecht, P. (2017). Transdisciplinární didaktika: o učitelském sdílení znalostí a zvyšování kvality výuky napříč obory. JF - Pedagogická orientace VL - 20 IS - 3 SP - 366-373 EP - 366-373 PB - Masarykova univerzita SN - 12114669 KW - review KW - transdidactics KW - didactics KW - ontology KW - Heidegger UR - https://journals.muni.cz/pedor/article/view/13261/11366 N2 - Publikace autorů Jana Slavíka, Tomáše Janíka, Petra Najvara a Petra Knechta působí v českém pedagogickém prostředí jako zjevení či znamení. Rozkládá se na 455 stranách, které jsou psané poměrně drobným písmem. Je v ní postupně předestřena čtveřice kapitol, jež na sebe logicky navazují. Samotná práce s textem nemůže být lineární, protože autoři se snažili zařadit do textu velké množství exploračních bloků, příkladů či vnořených vysvětlení. Domnívám se, že plné pochopení bude mít čtenář z textu až při násobném přečtení, během něhož bude postupně odkrývat jednotlivé vrstvy textu. ER -
ČERNÝ, Michal. Slavík, J., Janík, T., Najvar, P., \&{} Knecht, P. (2017). Transdisciplinární didaktika: o učitelském sdílení znalostí a zvyšování kvality výuky napříč obory. \textit{Pedagogická orientace}. Masarykova univerzita, 2020, roč.~20, č.~3, s.~366-373. ISSN~1211-4669.
|