ČERNÝ, Michal. Slavík, J., Janík, T., Najvar, P., & Knecht, P. (2017). Transdisciplinární didaktika: o učitelském sdílení znalostí a zvyšování kvality výuky napříč obory. Pedagogická orientace. Masarykova univerzita, 2020, roč. 20, č. 3, s. 366-373. ISSN 1211-4669.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Slavík, J., Janík, T., Najvar, P., & Knecht, P. (2017). Transdisciplinární didaktika: o učitelském sdílení znalostí a zvyšování kvality výuky napříč obory.
Název anglicky Slavik, J., Janik, T., Najvar, P., & Knecht, P. (2017). Transdisciplinary didactics: about teacher sharing of knowledge and improving the quality of teaching across disciplines.
Autoři ČERNÝ, Michal.
Vydání 2020.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Recenze
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky recenze; transdidaktika; didaktika; ontologie; Heidegger
Klíčová slova anglicky review; transdidactics; didactics; ontology; Heidegger
Změnil Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 18. 3. 2021 18:39.
Anotace
Publikace autorů Jana Slavíka, Tomáše Janíka, Petra Najvara a Petra Knechta působí v českém pedagogickém prostředí jako zjevení či znamení. Rozkládá se na 455 stranách, které jsou psané poměrně drobným písmem. Je v ní postupně předestřena čtveřice kapitol, jež na sebe logicky navazují. Samotná práce s textem nemůže být lineární, protože autoři se snažili zařadit do textu velké množství exploračních bloků, příkladů či vnořených vysvětlení. Domnívám se, že plné pochopení bude mít čtenář z textu až při násobném přečtení, během něhož bude postupně odkrývat jednotlivé vrstvy textu.
Anotace anglicky
The publications of Jan Slavík, Tomáš Janík, Petr Najvar and Petr Knecht act as revelations or signs in the Czech educational environment. It covers 455 pages, which are written in relatively small print. There are four chapters, which logically follow each other. The work with the text itself cannot be linear, because the authors tried to include a large number of exploratory blocks, examples or nested explanations in the text. I believe that the reader will have a full understanding of the text only when it is read several times, during which it will gradually reveal the layers of the text.
VytisknoutZobrazeno: 29. 8. 2024 16:10