ČERNÝ, Michal. Využití chatbotů ve vzdělávání. Metodický portál RVP.cz. Národní ústav pro vzdělávání, 2020. ISSN 1802-4785.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Využití chatbotů ve vzdělávání
Název anglicky Chatbot use in education
Autoři ČERNÝ, Michal.
Vydání Metodický portál RVP.cz, Národní ústav pro vzdělávání, 2020, 1802-4785.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova česky AI; umělá inteligence; chatbot; data; algoritmické myšlení
Klíčová slova anglicky AI; Artificial Intelligence; chatbot; data; algorithmic thinking
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Pavlína Mazáčová, Ph.D., učo 6795. Změněno: 11. 3. 2021 13:58.
Anotace
Chatboti (konverzační agenti) jsou dnes poměrně standardní součástí fungování sociálních sítí nebo uživatelské podpory. Jejich tvorba může – ale také vůbec nemusí – vyžadovat znalosti programování. Mohou posloužit jako velice zajímavý nástroj pro výuku, ve které se objeví témata, jako je počítačové zpravování emocí, dialogové systémy, API nebo umělá inteligence formou, která je pro žáky poměrně snadno dostupná a pochopitelná. Současně jejich tvorba může pomoci s automatizovaným procvičováním nebo personalizovaným na dialogu postaveném vyučování.
Anotace anglicky
Chatbots (chat agents) are now quite a standard part of social networking or user support. Their creation may or may not require programming knowledge. They can serve as a very interesting learning tool in which topics such as computerized emotion management, dialog systems, APIs or artificial intelligence appear in a form that is relatively easy to understand and understand for students. At the same time, their creation can help with automated practice or personalized dialogue-based teaching.
VytisknoutZobrazeno: 23. 9. 2024 14:08