KNOLL, Steffen, Ralph CARSTENS, John AINLEY, Michelle DJEKIĆ, David EBBS, Sandra DOHR, Jan-Philipp WAGNER, Viktoria BÖHM, Jean DUMAIS, Yves MORIN, Alena BECKER, Christine BUSCH, Michelle DJEKIĆ, Agnes STANCEL-PIĄTAK, Justin WILD, Minge CHEN, Mojca ROZMAN, Plamen MIRAZCHIYSKI, Hynek CÍGLER, Ann-Kristin KOOP a Falk BRESE. TALIS 2018 Technical Report. Hamburg: Organisation for Economic Co-operation and Development, 2019, 494 s. TALIS.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název TALIS 2018 Technical Report
Autoři KNOLL, Steffen, Ralph CARSTENS, John AINLEY, Michelle DJEKIĆ, David EBBS, Sandra DOHR, Jan-Philipp WAGNER, Viktoria BÖHM, Jean DUMAIS, Yves MORIN, Alena BECKER, Christine BUSCH, Michelle DJEKIĆ, Agnes STANCEL-PIĄTAK, Justin WILD, Minge CHEN, Mojca ROZMAN, Plamen MIRAZCHIYSKI, Hynek CÍGLER (203 Česká republika, garant, domácí), Ann-Kristin KOOP a Falk BRESE.
Vydání Hamburg, 494 s. TALIS, 2019.
Nakladatel Organisation for Economic Co-operation and Development
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Výzkumná zpráva
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Německo
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14230/19:00115656
Organizační jednotka Fakulta sociálních studií
Klíčová slova anglicky education; teaching; learning; international research
Štítky rivok
Změnil Změnila: Mgr. Blanka Farkašová, učo 97333. Změněno: 8. 4. 2021 17:08.
Anotace
This technical report details the steps, procedures, methodologies, standards and rules that the Teaching and Learning International Survey (TALIS) 2018 used to collect high-quality data. The primary purpose of the report is to support readers of the international and subsequent thematic reports as well as users of the public international database when interpreting results, contextualising information and using the data. A user guide complements this technical report and provides detailed guidance and examples for individuals using TALIS 2018 data.
VytisknoutZobrazeno: 16. 7. 2024 10:20