2020
Směřování ke kvalitě 2016–2020 v pedagogicko-psychologické přípravě budoucích učitelů na PdF MU
KRATOCHVÍLOVÁ, Jana, Kateřina LOJDOVÁ a Jan NEHYBAZákladní údaje
Originální název
Směřování ke kvalitě 2016–2020 v pedagogicko-psychologické přípravě budoucích učitelů na PdF MU
Název česky
Směřování ke kvalitě 2016–2020 v pedagogicko-psychologické přípravě budoucích učitelů na PdF MU
Název anglicky
Towards the quality 2016–2020 in pedagogical-psychological preparation of future teachers at the Faculty of Education MU
Autoři
Vydání
1. vyd. Brno, 36 s. 2020
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Účelové publikace
Obor
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
ISBN
978-80-210-9566-3
Klíčová slova česky
evaluace, kurikulum, učitelská propedeutika
Klíčová slova anglicky
evaluation, curriculum, teaching propedeutics
Štítky
Změněno: 19. 6. 2020 11:45, Mgr. Radka Vyskočilová
V originále
Cílem této publikace je představit Katedru pedagogiky Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity a její výsledky evaluace v závěru tříleté implementace nově akreditovaného pedagogicko-psychologického modulu učitelské propedeutiky. Publikace představuje poslání a vizi pracoviště, jeho plánované kurikulum, teoretická východiska i úspěchy pracoviště v oblasti výzkumné, tvůrčí i projektové. Stěžejní část tvoří poznatky z evaluace praktické implementace nového kurikula v praxi.
Anglicky
The aim of this publication is to introduce the Department of Education of the Faculty of Education, Masaryk University and its results of evaluation at the end of the three-year implementation period of the newly accredited pedagogical-psychological module of teacher education. The publication presents the mission and vision of the workplace, its planned curriculum, theoretical foundations and achievements in research, creative and project areas. The main part is formed by the evaluation of the practical implementation of the new curriculum in practice.