u 2020

Směřování ke kvalitě 2016–2020 v pedagogicko-psychologické přípravě budoucích učitelů na PdF MU

KRATOCHVÍLOVÁ, Jana, Kateřina LOJDOVÁ a Jan NEHYBA

Základní údaje

Originální název

Směřování ke kvalitě 2016–2020 v pedagogicko-psychologické přípravě budoucích učitelů na PdF MU

Název česky

Směřování ke kvalitě 2016–2020 v pedagogicko-psychologické přípravě budoucích učitelů na PdF MU

Název anglicky

Towards the quality 2016–2020 in pedagogical-psychological preparation of future teachers at the Faculty of Education MU

Vydání

1. vyd. Brno, 36 s. 2020

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Účelové publikace

Obor

50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

ISBN

978-80-210-9566-3

Klíčová slova česky

evaluace, kurikulum, učitelská propedeutika

Klíčová slova anglicky

evaluation, curriculum, teaching propedeutics

Štítky

Změněno: 19. 6. 2020 11:45, Mgr. Radka Vyskočilová

Anotace

V originále

Cílem této publikace je představit Katedru pedagogiky Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity a její výsledky evaluace v závěru tříleté implementace nově akreditovaného pedagogicko-psychologického modulu učitelské propedeutiky. Publikace představuje poslání a vizi pracoviště, jeho plánované kurikulum, teoretická východiska i úspěchy pracoviště v oblasti výzkumné, tvůrčí i projektové. Stěžejní část tvoří poznatky z evaluace praktické implementace nového kurikula v praxi.

Anglicky

The aim of this publication is to introduce the Department of Education of the Faculty of Education, Masaryk University and its results of evaluation at the end of the three-year implementation period of the newly accredited pedagogical-psychological module of teacher education. The publication presents the mission and vision of the workplace, its planned curriculum, theoretical foundations and achievements in research, creative and project areas. The main part is formed by the evaluation of the practical implementation of the new curriculum in practice.