Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@book{1663737, author = {Bartoňová, Miroslava and Sedláčková, Alena and Vítková, Marie}, address = {Brno}, edition = {1.}, keywords = {kindergarten, inclusive didactics, primary school, inclusive education, partial function deficits, pupils with specific learning difficulties, pupils with cognitive disability, pupils with special needs, early intervention, research}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-9585-4}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Inkluzivní didaktika v praxi základní školy. Teorie, výzkum a praxe}, year = {2020} }
TY - BOOK ID - 1663737 AU - Bartoňová, Miroslava - Sedláčková, Alena - Vítková, Marie PY - 2020 TI - Inkluzivní didaktika v praxi základní školy. Teorie, výzkum a praxe PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021095854 KW - kindergarten, inclusive didactics, primary school, inclusive education, partial function deficits, pupils with specific learning difficulties, pupils with cognitive disability, pupils with special needs, early intervention, research N2 - Cílem metodické příručky je prezentovat edukaci dětí s deficity dílčích funkcí v předškolním věku, uvést specifika ve vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení a s mentálním postižením. Hlavní pozornost je věnována úkolům učitelů v inkluzivním vyučování s uvedením konceptu intervence u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Součástí výzkumného projektu publikace je uvedena analýza a interpretace dotazníku SDQ-Cze, použitého na začátku a na konci školního roku ve zkoumaných inkluzivních třídách a v kontrolních třídách ve školách účastnících se na projektu. ER -
BARTOŇOVÁ, Miroslava, Alena SEDLÁČKOVÁ a Marie VÍTKOVÁ. \textit{Inkluzivní didaktika v praxi základní školy. Teorie, výzkum a praxe}. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2020, 141 s. ISBN~978-80-210-9585-4.
|