Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@misc{1671436, author = {Doležalová, Lenka and Horáková, Radka}, address = {Brno}, edition = {1., elektronické vyd.}, keywords = {hearing defect, hearing disability, objective methods of hearing screening, subjective methods of hearing screening, functional hearing screening, special needs diagnostic, early intervention, early care, special needs centre for the hearing impaired}, howpublished = {elektronická verze "online"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-9595-3}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Speciálněpedagogická diagnostika surdopedická. Metodické texty k projektu MUNI 4.0. Pedagogická fakulta, studijní program Logopedie (Bc.)}, url = {https://munispace.muni.cz/library/catalog/book/1630}, year = {2019} }
TY - GEN ID - 1671436 AU - Doležalová, Lenka - Horáková, Radka PY - 2019 TI - Speciálněpedagogická diagnostika surdopedická. Metodické texty k projektu MUNI 4.0. Pedagogická fakulta, studijní program Logopedie (Bc.) PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021095953 KW - hearing defect, hearing disability, objective methods of hearing screening, subjective methods of hearing screening, functional hearing screening, special needs diagnostic, early intervention, early care, special needs centre for the hearing impaired UR - https://munispace.muni.cz/library/catalog/book/1630 N2 - V textu jsou vymezeny základní pojmy týkající se etiologie sluchových vad a vyšetřovacích metod, které jsou u dětí raného, předškolního a školního věku realizovány. Představeny jsou činnosti poradenských zařízení, která v daném časovém období hrají klíčovou roli. Jedná se o střediska rané péče a speciálně pedagogická centra, díky nimž dochází k propojení sociálního a školského resortu. Text nabízí přehled diagnostických nástrojů, které je možné využít u dětí raného věku, stejně tak je přiblížen diagnostický proces u dětí s postižením sluchu v předškolním a školním věku. Studenti se budou moci seznámit s příklady testů a testových materiálů užívaných v naší praxi, aby získali představu o struktuře a principech úkolů, z nichž sestávají. Využití studijní opory by mělo být propojeno s výkladem realizovaným ve výuce a diskusí. Předložený materiál by měl primárně sloužit ke studiu a přípravě na skupinovou i samostatnou práci studentů a sdílení zkušeností při diskusi. ER -
DOLEŽALOVÁ, Lenka a Radka HORÁKOVÁ. \textit{Speciálněpedagogická diagnostika surdopedická. Metodické texty k projektu MUNI 4.0. Pedagogická fakulta, studijní program Logopedie (Bc.)}. Online. 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2019. ISBN~978-80-210-9595-3.
|