BRÜCKNEROVÁ, Karla. Význam vzájemného učení mezi kombinovanými studenty pro prevenci drop-outu. In Konference České asociece pedagogického výzkumu, Ostrava, 2020. 2020.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Význam vzájemného učení mezi kombinovanými studenty pro prevenci drop-outu.
Autoři BRÜCKNEROVÁ, Karla.
Vydání Konference České asociece pedagogického výzkumu, Ostrava, 2020, 2020.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova česky kombinované vysokoškolské studium, drop out, vzájemné učení
Klíčová slova anglicky part-time student, higher education, drop out, peer learning
Změnil Změnila: Mgr. et Mgr. Lucie Tomaňová, učo 445546. Změněno: 26. 3. 2024 13:03.
Návaznosti
GA18-15451S, projekt VaVNázev: Netradiční studenti studující pedagogické obory v terciárním vzdělávání v ČR
Investor: Grantová agentura ČR, Non-traditional students studying for education degrees in tertiary education within the Czech Republic
VytisknoutZobrazeno: 3. 5. 2024 04:21