BUZKOVÁ, Romana. Komunikační strategie Evropského výboru regionů. Online. In Michal Janovec, Jakub Pohl, Marika Zahradníčková, Jan Malý, Josef Šíp, Jan Ferfecký (eds.). Cofola 2020: Sborník příspěvků mladých právníků, doktorandů a právních vědců. Brno: Masarykova univerzita, 2020, s. 216-228. ISBN 978-80-210-9670-7.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Komunikační strategie Evropského výboru regionů
Název anglicky Communication Strategy of the European Committee of the Regions
Autoři BUZKOVÁ, Romana (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Brno, Cofola 2020: Sborník příspěvků mladých právníků, doktorandů a právních vědců, od s. 216-228, 13 s. 2020.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50501 Law
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
WWW Open access sborníku
Kód RIV RIV/00216224:14220/20:00116605
Organizační jednotka Právnická fakulta
ISBN 978-80-210-9670-7
Klíčová slova česky Evropský výbor regionů; komunikace; marketingová strategie; propagace
Klíčová slova anglicky European Committee of the Regions; communication; marketing strategy; promotion
Štítky rivok
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Petra Georgala, učo 32967. Změněno: 26. 3. 2021 14:29.
Anotace
Příspěvek se zabývá komunikační strategií Evropského výboru regionů, poradního orgánu Evropské unie, který sdružuje zástupce místních a regionálních orgánů ze všech členských států EU. Činnost Výboru se neomezuje pouze na vypracovávání stanovisek, její nezbytnou součástí jsou i komunikační aktivity a organizace akcí v rámci vlastní propagace. Příspěvek si proto klade za cíl zanalyzovat tyto aktivity a pokusit se odpovědět na otázku týkající se vlivu Výboru prostřednictvím komunikace. Cílovou skupinou komunikačních aktivit Výboru jsou zejména místní a regionální orgány, ostatní instituce EU, ale také občané.
Anotace anglicky
This contribution deals with the communication strategy of the European Committee of the Regions, a consultative body of the European Union, which brings together representatives of local and regional authorities from all EU Member States. The CoR’s work is not limited to the production of opinions; its communication activities and organisation of events in the context of self-promotion are essential. Therefore, the paper aims to analyse these activities and try to answer the question regarding CoR’s impact through communication. The target group of CoR’s communication activities are mainly local and regional authorities, other EU institutions, but also citizens.
Návaznosti
MUNI/A/1392/2019, interní kód MUNázev: Fiskální odpovědnost státu
Investor: Masarykova univerzita, Fiskální odpovědnost státu, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 17. 5. 2024 19:29