NAVRÁTILOVÁ, Jana. Spolu, a přece odděleně: vnitřní diferenciace na druhém stupni základních škol. Komenský. Brno: Masarykova univerzita, č. 145, s. 01, 21-27. ISSN 0323-0449. 2020.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Spolu, a přece odděleně: vnitřní diferenciace na druhém stupni základních škol
Název česky Spolu, a přece odděleně: vnitřní diferenciace na druhém stupni základních škol
Název anglicky Together, yet still separately: ability grouping in lower secondary schools
Autoři NAVRÁTILOVÁ, Jana.
Vydání Komenský, Brno, Masarykova univerzita, 2020, 0323-0449.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova česky vnitřní diferenciace, diferencovaná výuka, druhý stupeň základní školy, inkluze, individuální rozhovory
Klíčová slova anglicky ability grouping, differentiated instruction, lower secondary school, inclusion, interviews
Štítky Munipress
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Jana Navrátilová, DiS., Ph.D., učo 403081. Změněno: 26. 10. 2020 12:26.
Anotace
Cílem textu je objasnit, jak probíhá vnitřní diferenciace na druhém stupni brněnských základních škol
Anotace anglicky
The aim of this text is to clarify the process of ability grouping in lower secondary schools in Brno
VytisknoutZobrazeno: 16. 4. 2024 12:35